Zannaa

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Zanna - 14 mars 2012 11:25

Oj oj vad dålig jag har varit på att skriva den senaste tiden känner jag.. Dags att ta tag i det igen...Jag tycker ju om att skriva..Plus att det känns bra att skriva av sig en del..

Idag är jag ledig har spenderat förmiddagen med att bara ta det lungt... Senare idag ska jag gå och klippa mig vilket verkligen behövs..Och sen blir det vikväktarna..Har som mål att gå ner 10 kg tills den första juni..Så det är bara att kämpa på..Efter att ha lagt om kosten och börjat röra på mig mer så känner jag att jag mår myckiet bättre..Jag har ju köpt ett gym kort men jag ska vänta tills nästa vecka att börja använda det...Jag hiar ju inte tränat på väldigt länge så det gäller att inte chocka kroppen;) Sen ligger det stort fokus i att få upp konditionen...Jag ska ju börja träna fotboll om drygt en månad så det gäller ju att jag kan hänga med knattarna..Jag hoppas också på att kunna bugga i höst..Man ska göra det som man tycker om och det som får en att må bra..Så långt har jag i alla fall kommit i min resa;)


Ciao



Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards