Zannaa

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Zanna - 21 mars 2012 12:25

Oj oj nu händer det grejor...;) Har en ledig dag idag...Var uppe med tuppen och gjorde mig iordning och drack kaffe för att sen inviga cyckeln för sommaren... Cycklade ut till Lindö och City Gross arena för att träffa bossen och diskutera lite träning och utbildning.. Sen fick jag prova ut träningskläder och dress med Lindö FF´s logga..Det känns verkligen som att saker och ting börjar vända nu och att det börjar bli på riktigt.... Riktigt mysigt att prova ut en dress, väntar med spänning på att den ska komma..

Hade ju planer på att träna Zumba ikväll men jag fick byta ut dem för att det blir genomgång av domare utbildningen ikväll istället...Spännande...


Samtdigt så håller jag att försöka få ihop min ansökan till yrkeslärare utbildningen så att den ska bli färdig, måste säga att det är lite mickel med allt det där men det blir nog bra i slutändan..;)


Imorgon är det jobb och sen påskpyssel med kollegorna som gäller....

 

Jag ska försöka mig på att skapa sådana ägg som ni ser på bilden oven det kan bli väldigt spännande, just för att jag har så stort tålamod med just sådana saker;)


Hittade också två bilder från Mitttermins festen i lördags...Den gröna hatten som ni ser på bilderna var väldigt poppis...Och just Majgun passade kanon bra i den.


   

Nej nu är det dags att fortsätta dagen


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards