Zannaa

Alla inlägg under juni 2013

Av Zanna - 22 juni 2013 10:55

Midsommar ā la lägenhet:)

Av Zanna - 20 juni 2013 19:05

Har haft en helt fantastiskt dag... Blivit kallad till en intervju, läst, och fick sällskap av finaste Patte på balkongen :) tack finaste vännen .

Imorgon är det midsommarafton och det kommer inte bli enligt traditionen . För att våra midsommartradirions vänner är i Frankrike.. Saknar dem massa men det är de värda;)

Vad ska ni alla hitta på imorgon? ( borde ha lärt mig vid det här laget att ingen svarar men vi kör ändå)

Jag ser fram emot imorgon och tror att det kommer bli jätte trevligt .

Men jag vill inte att söndagen ska komma för då är det en årsdag som jag helst inte vill uppleva .

Z

Av Zanna - 18 juni 2013 17:59

I vanliga fall är jag van vid att ha sällskap på tisdagarna men nu har sommar schemat börjat. Men jag har haft sällskap av Fancy bus;) nu ligger båda fisarna och sover medans jag sitter på balkongen. Vilket underbart väder, syns bara att det ska regna på midsommar. Fast det tillhör ju mer vanligheterna ;)

Har kollat runt lite hur jag ska lösa pluggandet ekonomiskt . Helst av allt skulle jag inte vilja ta studielån, jag har haft en sådan skuld en gång och vill undvika det igen. Samtidigt som jag vet att jag inte kommer orka plugga heltid och jobba heltid. En halvtids tjänst skulle vara klockrent . Men sen var det här med jobb. Det verkar ju vara sjukt svårt att få ett jobb, men som jag sagt tidigare. Vi kämpar på;)

Lagade kycklingwok för första gången idag, Hmmm ja det blev väl okej.

Z

Av Zanna - 15 juni 2013 16:57

Lite fler bilder;)

Av Zanna - 15 juni 2013 15:29

Nyss hemkommen från Jönsbergska cupen, vilken kanon dag det blev. Vi spelade tre matcher 1-4, 7-2 , 0-0. Grabbarna var sjukt duktiga och kämpade på som satan. Sista matchen var riktigt bra och väldigt spännande. Måste säga att allt var kanon bra ordnat, bra jobbat Smedby AIS.

Detta var mitt sista uppdrag som huvudtränare för P06, jag kommer att sakna mina grabbar grymt mycket.

Z

Av Zanna - 14 juni 2013 12:00

Morgonen började med att vi åkte till hageby och hämtade turbo. Ner till Vetrinären och sen spårvagnen tillbaka till Hageby. Lämnade Turbo och sen spårvagnen till vidablick för att hämta Fancy och sen hem ... Det bli lite farande fram och tillbaka.

Av Zanna - 13 juni 2013 17:09

Hade ett jobb på gång men det blev inget så nu är det bara att ta nya tag. Jag vill verkligen ha ett jobb nu känner jag.

Fattar inte varför ingen kallar mig till interjuv, jag menar så ointressant kan jag väl inte vara ? Eller??

Men det är bara att kämpa på, skam den som ger sig...

Shit vad kvavt det är ute, vi vill inte ha kvavt vi vill ha   


Imorgon ska jag ta mamma och Larssons buskatt på sin andra vacination och sen ska jag hämta fisan... Så dagen kommer nog att gå endå.


Någon som såg Efterlyst igår? Det handlade ju om drogen Mdpv och Norrköping.


Z

Av Zanna - 12 juni 2013 11:45

Känner mig inspererad idag :) Ska söka lite jobb och sen är det dags att starta dagen :)

Är så himla sugen på att åka till Ullared, måste sätta igång att spara pengar.


Jag ska dra igång med träningen också, det är dags att komma i form känner jag. Jag har varit ur form så länge och vill börja trivas med mig själv igen.   


På lördag är det äntligen dags för Jönsbergska cupen och vi är jätte taggade. Det kommer att bli det sista jag gör meud P06, och det känns som en bra avslutning. Kommer att sakna mina grabbar massor.


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards