Zannaa

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Zanna - 15 februari 2014 18:38

Det var ett tag sen jag vågade mig in här men nu är jag tillbaka i alla fall för idag :)


Var och lyssnade på världens bästa kapten som hade en spelning på Brodway tillsammans Med Sanna Carlstedt. Det var så himla roligt att se honom. Sanna hade jag inte hört förut men vilken kvinna. Hon hade en otrolig röst och stor charm på scenen. Kommer defenitivt se henne igen om jag får chansen. Blev helt kär i hennes låt, En sång till alla dem.



  #SannaCarlstedt


Denna veckan är jag fågelvakt åt en jätte trevlig liten fågel som gillar och sitta på axeln:)

Och vin tydligen:)

 

Imorgon så blir det ponni tävling tillsammans med Linda och Tindra, det ska bli roligt att se hur det går för lilla fröken.


Ja hör gärna av er om ni vill;)


z




 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards