Zannaa

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Zanna - 2 december 2008 05:06

Goooodmorgon mina vänner!!

Här sitter jag nu med min kaffekopp, klockan är 05.07 Idag är dagen då jag ska börja mitt nya jobb..Hmm eller jag skulle ha börjat igår egentligen men jag mådde inte så bra. Jag har ett kontigt illa mående som inte går över jag förstår inte vart det kommer ifrån. Men men det går väll över hoppas jag.

Kanske att jag borde ha varit hemma några dagar till, men någon måste ju hålla i utbildningen som ska vara i dag..Och sen ska jag ju börja det nya jobet idag också..Vi får se hur det går, är väldigt nervös men det ska förhoppningsvis gå jätte bra. Vi skulle ha haft ett möte angående det nya jobbet men det har inte blivit av så vi får väll se vad som händer..


En veckans kommentar är efter frågad;) Kul att det är så många som gillar dem..Det kanske är för att de är lite tokiga kanske lika tokiga som jag;)


Jag skrev ett inlägg om facebook, som jag var tvungen att ta bort..det blev lite knas med den vet inte varför..men jag hoppas att så många som möjligt hann läsa den;)

Det är nämligen så gott folk, att nu på 2008 så raggar vi inte längre genom att fråga en annan människa, om telefonnumret. Utan nu säger vi helt enkelt har du facebook??;)

Är det någon som skojar med mig eller?;) vart är vi på väg?? Vad hände med kan jag ringa dig?? Jag måste säga att jag är  nog lite upprörd..

Detta hände nämligen;)


Så det får bli veckans kommenatar i alla kategorier..


Den nya raggningskommentaren:

-Har du facebook??;)


Med det gott folk måste jag gå och göra mig iordning inför dagen..

Önska mig lycka till..


Kramar the one and only Z:A


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards