Zannaa

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Zanna - 7 december 2008 13:25

Man ska ha husvagn;) Tralla trallala la la;)

Hej mina vänner;) Låten/visan har satt sina spår går och trallar på den hela tiden;) man ska ha husvagn... Ja ni fattar vad jag menar kanske;)

Den nya raggningsrepliken är som sagt: har du facebook;) Men det kanske funkar vad vet jag. man kan ju alltid hitta personen där och sen addar man den och sen kan man hålla koll på vad personen gör förutsatt att den andra personen ifråga blir vän men dig. Ja det låter som en bra grej ELLER?????;)


Jag håller nog på att fortsätta med det traditionella kan jag få ditt telefonnummer..


En annan sak som kan göra mig galen verkligen, kanske är det för att jag är en sma:ande tjej istället för en ringande..Om ni är med på vad jag menar.

Varför ska det vara så svårt att svara på ett fjuttigt sms..Okej om man inte har tid eller känner för det men ändå. Jag kan verkligen bli galen när jag skickar ett sms till någon och man får inget svar. Hmm Zanna det kanske är därför man ska ringa men nej..Vad gör Zanna jo hon skickar ett till sms..Ja det kanske inte jag som ska bli irriterad utan alla andra;) Okej mina vänner förlåt om jag sms trackar er;) Men jag vill ju bara ha ett svar.

Något som man däremot inte ska göra är att prata om känslor via sms då är man körd redan efter första bokstaven...Oh vad man kan missuppfatta varandra genom att skicka känslo sms... Allt kan bli så fel och det kan dessutom leda till att man blir jätte arga på varandra. Jag tror och vet att man måste kunna se den andra personen i ögonen för att kunna diskutera känlor så att man ser kroppsspråk och ansiktsuttryck... Nu kanske det bara är jag som har diskuterat känslor över sms och att det ofta leder till katastrof..men är det bara jag utav hela Sveriges befolkning som gör det så får jag väll ge er råd då;)

Något som man skulle införa är nog alkolås på mobiltelefonerna;) Hur många gånger har man inte vaknat upp dagen med spräng huvudvärk, man är törstig så att man skulle kunna dricka hela medelhavet och sen kollar man mobilen och ser nattens sms, och då vill man bara dra täcket överhuvudet och dö ;) Man blir ju alltid så känslosam på fyllan och för det första måste man ju bara tala om för hela världen att man älskar den..;) Eller som en vän sa man blir väldigt sugen på sällskap;) Ja men då behöver man kanske inte ångra sig över sms:en utan då kanske man inte vill vända sig om och se vem som ligger brevid;) Ha ha ha det där var ju lite kul..


Nej nu har jag yrat färdigt gällande sms känner jag...;)


Nästa vecka blir det att fortsätta med nya jobbet, ska förhoppningsvis försöka träna lite också..Om det inte är fullbokat som det alltid är annars. Tack medley för det.Man måste ju boka klockan sex på morgonen för att kunna få en plats..Nja är inte riktigt nöjd med deras otroligt kassa bokningssystem. Sen ska jag jobba julbord på borgen torsdag-lördag..Hoppas på att få jobba i baren då;)


Okej mina vänner tills nästa gång


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards