Zannaa

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Zanna - 14 december 2008 02:54

Nyss hemmkommen från en kväll på borgen, massa folk och massa julstämning. Det var det sist julbordet för i år..Känns bra..man har slitit hårt i några veckor nu då att det känns som att det räcker nu. Men det har varit rätt många kvällar med mycket skratt och många galna människor;)


Se det här framför er..Det är dags för företagets personal fest, vi har de som har jobbat 20,15 5, 10 år ja ni vet..Sen har vi lill killen som inte har jobbat mer än några månader..Som ska gå på sin första personal fest...Mmm det kan ju bara sluta på ett sätt Katastrof...

Lill killen i fråga var framme hos mig i baren några gånger och beställde och såg då ganska städad ut eller?!;) Senare på kvällen så kommer han fram och ska beställa..Hmmm mongo!!


- ÖHHHHHH Bruden... ( redan där har man gjort mig lite lätt irreterad..men jag ler lite och går fram till honom... Tilläggas ska kanske att han har sällskap av hans lite äldre kollegor,,,

-Ja tack? Spänner ögonen i honom..

-ÖHHHH jag skulle vilja beställa en long island tack...Hmmm eller föresten vad är det i den?

- Du behöver inte veta vad det är i den för att du kommer ändå inte få dricka någon..

-öhhh varför inte då?? SERIÖST, bruden du ger mig vad jag beställer...

AAAAAAA ELLER TÖNT sist jag kollade så hade bartender sista ordet.

-Du får inget mer ikväll, ta en lättöl eller nått...

-ÖHHHHH seriöst alltså..Tycker du att jag är full eller?

Hans kollegor står vid sidan om och bara skrattar så att de knappt kan stå..

- Du är full ja..

-Seriöst alltså.. A ge mig en lättöl då.

Han får sin lättöl och sem går han runt till sina kollegor och berättar om hur elak jag är...


Jag säger bara det..

nej gott folk om man skulle Zuzza lite;)

Hörs imorgon..

The one and only Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards