Zannaa

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

God morgon Sverige

Av Zanna - 17 februari 2009 04:59

Mmm det är tidigt minasann..klockan är 04.59 Usch man är lite halv grusig i ögonen.. men på ett sätt kan jag ändå att det är rätt mysigt att sitta och dricka mitt morgon kaffe så här tidigt;) Det är bara en go känsla...Ja mina vänner idag är en ny dag..Bara att blicka framåt och ta några nya tag... Vi får la se vad dagen har att erbjuda.


Mmm jag funderar rätt mycket över framtiden just nu känner jag.. vad jag skulle vilja göra och allt det..Jag hade en tanke att kanske gå ner lite i tid för att plugga resten..Men jag vet inte allt känns så svårt att bestämma..Hur vet man om verkligen är 100% säker på att man verkligen vill något..Hmm jag jag känner mig lagom knasig att fråga det. Man känner väll det antar jag;) Det är så mycket som jag skulle vilja göra...Men men det är bara att ta en sak i taget..


Tittade lite på resor också..Det börjar ju att närma sig semester tider också...Säger jag som att det vore maj liksom men men det gäller att man är ute i god tid;) Mitt dröm resemål är i alla kategorier CUBA... och vad jag verkligen skulle vilja åka dit..Men det lär inte bli detta år i alla fall...


Måste återigen påminna er om min födelsedags kryss den 30/5;) Jag ser verkligen fram emot det...


Det blev en rätt hoppig blogg idag.Jag hoppas att ni ursäktar men det är rätt tidigt;)


Jag har funderat...;) Att skicka sms är egentligen överskattat..Tänk så mycket missförstånd det blir när man skickar sms... Eller så blir det inte missförstånd utan man kanske verkligen ska läsa det personen skriver och där har man svaret på vem personen är;) Eller vad vet jag..Jag vet att det kan göra mig så frusterad att få ett sms och inse att personen som svarat inte har en aning om vad jag skrev i förra sms, för att personen har svarat alldeles puckat..


Mm kanske är det mycket lättare för vissa människor att försköna saker och ting för att de ska få vad de vill ha.. När man fått det man vill ha är det inte längre så viktigt att säga alla de här fina sakerna...Men för det beöver man ju inte skriva sms utan kan bara använda sig av talets gåva;)


Till trogen läsare: ja jag förstår hur det du tänker. Det är så mycket som man måste bedömma när man väl är där i den situationen..Men sen en sex invit på ens partners telefon är väll inget man vill se..


Men det får mig osökt att komma in på den lilla kluriga frågan som också kommer att bli min dagens fråga..Är det okej att snoka i ens partners mobil??


Mmm sen hade vi visst status ang. Cigaretterna.

Måndag: Ett nikotion plåster, två tugummi, och tre cigaretter.. Vet ni vad som är det mest irriterande..Att jag var inte ens så sugen på de där cigaretterna... Dumma mig..


Med det mina vänner får jag väll säga tck för att ni lyssnade denna förvirrade morgon;)


The one and only


Z


 
 
Ingen bild

Trogen läsare

18 februari 2009 08:07

Usch va du va uppe tidigt! Att du bara orkar! :D
Många saker du vill göra? Gör dem! En efter en! Annars kommer du att ångra dig när du blir "stor"! Jag lovar dig!
Ta Cuba t.ex Åk dit om det är vad du drömmer om! Säkert världens kick! Just do it! ;)
Det där med sms är också rätt. Egentligen ett överskattat och lite simpelt sätt att kommunicera. Fast även smidigt man typ stör ju aldrig. Fast sen har vi den där baksidan du varit inne på själv. HATA folk som inte behagar/orkar svara när man skickar. Är otroligt trött på sånt. Det går iaf att skicka ett kort svar om att man hör av sig senare om man nu är så fantastiskt busy.
Jag föredrar det talade ordet före både sms och msn. Lite old fashion? Vet vet! :D
Snoka i sin partners mobil? Känsligt känsligt. Skulle man själv vilja att nån snokade i ens egen mobil. Nej jag tror inte det. Man måste ju kunna lita på den man är tillsammans med annars funkar det ju inte. Eller?
Dumma dig! Ja just det tänker på de där onödiga ciggen. Fast ibland får man faktiskt vara lite dum! Det är rätt okej! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards