Zannaa

Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Lördags morgon minsann..

Av Zanna - 14 mars 2009 11:14

God morgon mina vänner..Även att det kanske inte är direkt morgon..Men usch vad jag är trött,och sen mår jag så illa..Hmm det är de där jävla sluta röka tabletterna..Jag hoppas verkligen inte att det ska hålla på så här i 12 veckor för då kommer man ju inte palla att äta dem..Och nu tar jag bara en imogon ska jag ta två... Ja vi får väll se hur det går;) Skam den som ger sig..


Ja borgen kvällen igår började rätt segt eller snarare jätte segt,...Vi började jobba klockan åtta och sen står man och inte gör något förrän klockan elva då det bara smäller till i baren..mm gästerna var väll okej igår men det säger ju inte att den delen av puckon som finns varje kväll inte var där;)


Kommer fram två tjejer och ska beställa två glas vatten jag serverar vattnet i plastglasen;)

- Tjejer då blir det tio kronor...

- Va det kan ju inte kosta tio kronor..

- Jodå!

Sen kommer vi till det bästa när den ena tjejen skriker

- OFFFFFTTTTTTAAA!!!! Med ljus gäll röst.

Jag svarade henne lite lugnt..

-Lärt dig ett nytt slang?;) Ge mig tio kronor för vattnet nu...

Var på jag får mina tio kronor och de knallar iväg....

Hmm pucko..


Sen har vi pinglan som kommer fram och ska handla två cider och ser ut som 12 och jag frågor henne om leg..

Hon

- Måste man ha det?

- Ehhh ja!

Suckar ljudligt, går iväg och hämtar en dam i 40 års åldern. Då kommer mamman och vill då betala för cidern..

- Eh jag kan ju inte sälja dessa till dig för att jag har ju just nekat dig för att du inte har något leg. Då kommer vi nog fan till kvällens kommenatar;)

- Nej jag har inte men hon har ju, pekar på mamman..

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH pucko! Det slutade med att hon satt vid ett bord och blängde på mig hel kvällen..men det är ingen fara jag tycker om att vara hatad;)


Sen var det en kille som tyckte att jag var så sööööt;)Söt minsann;) Mm sen ska han betala med sitt kontokort och ger mig sitt leg och visar sig vara 87:a..Ha ha ha ha en så länge kan tanten!!:)


MMm ja det var den kvällen minsann..Nästa fredag vankas det black jack på borgen, vilket brukar betyda, massa folk, bra musik och bra stämningen! Vi får väll hoppas att det fortsätter så...


Ja dagens stora uppgift blir att ta sig till gymmet..Just nu är jag någonstans mellan absolut inte och inget alls peppad! Oh vad jag vill vara som dem som tränar fem gånger i veckan utan att ens tänka på det..Fuskit minsann..Men men jag antar att det är bara att ta sig i kragen och göra det..men jag tänkte springa upp på stan en sväng först.Det är ju inte så ofta som jag får tid att göra det...


Ja mina vänner dagens fråga...Bröllop i kyrkan eller borgligt??;)


Med det mina vänner säger jag Ciao!


Eran Z


 
 
Ingen bild

Trogen läsare

14 mars 2009 11:46

Om JAG får dig att le vet jag inte vad jag ska säga om dig! När jag läser din berättelser ur din vardag på Borgen blir jag bara så glad! Du skriver så himla bra! SUPERKUL helt enkelt! Haha den där lilla skitungen som satt o blängde på dig hela kvällen skulle jag velat se! Det där med att "tanten" kan än - hmm vad är defintionen på tant? Skulle va kul att veta! :D
Åsså det där med motivationen att komma iväg till träningen. Om du kommer på en bra metod att få den motivationen - tipsa mig (oss) här på bloggen! Pleease!
Frågan ja.... I`m a bit oldfashioned så jag skulle nog låta tjejen välja det. Är jag feg nu? Okej om jag skulle välja skulle det lika gärna kunna vara borgerligt som i kyrkan! Vad tycker Z själv då?
Det var alles för nu!

Ps. Kämpa på med de där jävla tabletterna nu även om de är totalt värdelösa o käka!
Ds.

 
Ingen bild

T

14 mars 2009 14:51

Du kan säkert redan gissa vad mitt svar på dagens fråga är... Kyrkligt så klart *ler* Puss och Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards