Zannaa

Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Otto, min alltid lika trogne vän;)

Av Zanna - 19 april 2009 12:26

Okej handen på hjärtat mina vänner...Hur många har inte en alldeles speciell vän som har följt med sen barnsben???....Det är bara att erkänna...

(känner att jag börjar rodna lite nu, om det skulle vara så att jag är den enda som har en) Min speciella vän har jätte snälla ögon, finns alltid vid min sida om jag behöver honom, tröstar mig när jag gråter, låter mig kramas hur mycket som helst..Och han heter Otto och är en liten smutig nallebjörn som förmodligen är äldre en jag....;) Men det struntar jag i...Han är ju min nallebjörn och jag tycker inte att det är ett dugg töntigt att ha en nallebjörn när man är 25 år;) Så då var det sagt;)


Så frågan får nog bli är det tönigt att ha en nallebjörn??;)


Ha ha kommer på mig själv att sitta här och små le lite generat för att jag faktiskt talar om att jag har en nallebjörn men jag står för det..;)

Ja mina vänner söndagen är kommen med stormsteg...Snart är det dags för en ny vecka..Det går fort nu tycker jag, men å andra sidan när jag tänker efter så går den här perioden alltid snabbt..Kanske är det för att jag fyller år i slutet av maj.... På tal om min födelsedag så kommer jag och tänka på min kryssning;) Idag ska vi nog boka resan..Weiii det ska bli så kul...


En annan tanke som har slagit mig är vad är det egentligen med våren och alla vårflirtar? Flirtar inte människor på vintern..Är det våren/sommaren som får människor att vilja flirta??


Det får bli dagens fråga..Vad är det som gör våren/sommaren till en sådan attraktiv tid att flirta??


Har precis skickat in mina datauppgifter som jag låg efter med..och insåg då att jag låg mer efter än vad jag trodde så jag måste försöka plugga lite idag samtidigt som man ska hinna med allt annat...Och vad det känns bra att man inte behöver oroa sig för vad man ska göra på söndagen i alla fall..Sen ska jag laga matlådor idag också hade jag tänkt... Ja minsann här ska det fixas..

Veckan kommer att erbjuda en del roliga saker..Bland annat en tripp till Götet med övernattning, en del träning (förhoppningsvis) tänk beach 2009 tänk, och sen har vi ju tatueringsmässan hela helgen...


Mina pippisar har fått nya vänner..Tror nästan att de har flyttat till min balkong, men det gör inget..;) det är inte dock lika roligt när fåglarna på balkongen pratar med Fille och gänget...Man kan säga att ljud nivån blir rätt hög då;)


Med det mina vänner säger jag ciao!


Z

 
 
Ingen bild

Christopher

19 april 2009 19:42

Vännen, jag är ju 29 i år och jag har tre mjukdjur, en som varit med mig sedan jag var barn, och en jag fick på studenten, och så en liten "djävul", som dock är väldigt söt för att vara just en djävul.
Den nallen jag haft sedan jag var barn, kräktes jag på när jag var liten, så han har åkt en sväng i tvättmaskinen, innan han gjorde den "nöjestrippen" så var han jämt brun över hela kroppen, sedan tvätten är delar av honom i en annan brun ton...

Han måste haft riktigt kul under centrifugeringen, och så var det NASA's astronauter som tycker att det är stora Gkrafter när de skjuts upp i rymden !

I brist på levande varelser här i hemmet så är de sällskap ;-) dock inte så pratsamma.

Det är ligger nog något i kärlekens bacill, men det är nog temperaturen och ljuset som gör oss aktiva, vi syns och vill synas. Män som kvinnor, och vi gör vårt bästa för att synas över de andra runt omkring...

Jag bor ganska centralt här, och jag ser många "påfåglar" strutta förbi, så nog är våren här alltid...
Och vad beträffar påfåglarna så är det könsoberoende, det är nog snarare en inställning, att vara smittad av bacillen eller inte. ;-)


Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards