Zannaa

Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Varlborg;)

Av Zanna - 30 april 2009 16:05

Jag tycker om Varlborg, vet ni varför?..För att sen är det maj och då kommer snart min födelsedag..Konstigt att man kan tycka om sin fördelsedag så mycket, men man har nojja över att man blir äldre..Usch ett år äldre igen..Tänk om man bara kunde få välja vilken ålder man ville ha för alltid och sen skulle man vara så gammal/ ung jämnt det tycker jag skulle vara bra..Fast å andra sidan vill jag ju uppe leva alla olika åldrar och den bästa erfarenheten sägs ju var livet så man kanske ska testa ett år i varje ålder trots allt...


Nyss hemkommen ifrån hallsberg och JTF utbildning..Det är något med mig och säkerhetsutbildningar,... Vi matchar inte kan  man nog säga utan att ljuga...Jag blir nervös när jag tänker på det och bara glömmer allt som jag någonsin har lärt mig men men det gick bra idag jag hade alla rätt på provet men sen fick man också ha boken framför sig...


Varlborg, ler lite för mig själv när jag tänker på Varlborg när man var yngre då såg man fram emot det jätte mycket och man förberdde sig i veckor men nu känns det faktiskt inget speciellt. Men det är skönt att vara ledig imorgon, tror att jag kan behöva sova lite..Men jag har massor att göra så att det får inte bli för länge..Jag måste göra klart mitt data arbete denna helg förhoppningsvis och sen har jag två pass på borgen som väntar...


Oh nästa vecka ska jag och en av mina pinglor göra ett under cover jobb på en av stans restuaranger;) Ha ha ha grejen är att hon har blivit erbjuden ett chefs jobb där och vill göra lite förundersökning..Och då är jag inte sen att hänga med, gud så kul det ska bli. Vi tänkte vi skulle krångla jätte mycket med beställningen för att se hur personalen kommer att reagera det ska bli jätte roligt verkligen....


Hur långt är man villig att gå för att få det man inte kan få??

Många kanske höjer på ögonbrynen nu och undrar vad jag egentligen pratar om men det är just det...Hur långt kan man egentligen gå för att försöka få det man vill ha.....Jag tror att vill man verkligen ha något så kan man nog nästan göra allt för att få det..Självklart kan det säkert vara så att man inte alls får det sen men skam den som ger sig eller??;)


Ja mina vänner at det försiktigt bland eldarna Ciao!


Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards