Zannaa

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Äntligen hemma!

Av Zanna - 18 maj 2009 18:13

Äntligen hemma efter en lång dag måste jag nog säga..Har haft en del att göra på jobbet..Kul att det händer lite..Har även haft en del givande discussioner måste jag säga;) Mycket som får en att tänka till en extra gång...


Jag får väll säga välkommen till min nytillkomne läsare;) Oj det var en rak fråga...;) Varför undrar du får du till mot fråga??;)

Jag måste säga att jag är otroligt glad över att det är så många som vill läsa min blogg..


Jag har inte hunnit att blogga så mycket i helgen, lördagen bestod av att städa och sen kom tjejerna på besök..Jäklar vad vi drack vin och pratade;) Massa tjej snack och massa fnitter, det var verkligen jätte mysigt;) Tack till min ostbåge och party prinsessan;)


Igår så var det inte så mycket med Z kan jag ju lugnt säga, låg mest i sängen och tyckte synd om mig själv. Jag som skulle ha gjort så mycket igår men men det finns ju fler dagar...


Kvällen sschema består av att laga matlåda, sen är det derby på tv..ÅFF-IFK...Fan om de inte vinner...


Frågar mig själv återigen, hur svårt det egentligen är att se i en människas ögon att den ljuger.Om man känner en människa så tror jag att det är betydligt mycket lättare att se om denne ljuger eller inte. Men om man inte kan se det i ögonen hur ser man det då??


Dagens fråga kommer att bli...Kan man säga en sak i ord men ögonen visar något annat??

Det är många gånger som man hör en person säga en sak men sen tittar man lite djupare i dennes ögon och inser att de faktiskt inte stämmer överens med varandra...


I fredags var jag ju och jobbade på borgen, stod i baren som ni kanske har sett på mina bilder;) Hmm fotograf nästa yrke?!;) Eller kanske inte är verkligen urusel som fotograf men men skam den som ger sig..


Under kvällen så kommer en av mina kollegor in till mig och studsar...Hon pekar på en äldre man med grått hår, och nästa skriker av upphetsning.

- Vem är han?

- Hmmmm ehh jag vet inte...En man i sina bästa år??;)

-Eh lägg av han är ju kändis..

-Eh jasså...(höjer ögonbrynen och skakar på huvudet)

Min kollega är inte blyg hon, vet ni vad hon gör? Jo hon går fram till denne man och säger:

-Jag måste bara fråga är du han i från ......??

EHHHH PINSAMT!

Han nickar och verkar jätte nöjd över att någon känt igen honom, vilket han sedan berättar för sina polare.. Senare under kvällen hittar denne mr kändis en dam att flirta med..De pratar, tar en drink tillsammans, dansar..När de sedan står där i baren och flirtar som mest..Ja vad händer då..Jo då kommer frökens man...!!!!!!!!;) Lägger armen om henne och frågar vad fan mr kändis tror att han gör...

Oppppsss!! Kanske inte riktigt det man önskar sig när man har hittat någon att flirta med..Så det kan gå...


Får man överhuvudtaget ragga på någon när man är gift och är ute tillsammans?? Jag menar hallå eller????


Nej med det mina vänner säger jag

Ciao


Z

 
 
Ingen bild

Nytillkommen läsare

19 maj 2009 09:50

Ha ha ha...Egentligen så får man inte ställa en motfråga innan man svarat på den fråga man fått, men ok då... Om jag får lust att bjuda ut dig på en drink så vill jag först veta om du är singel. Skulle aldrig fråga någon som är i ett förhållande. Är du redo för att svara på min fråga nu?? ;

 
Ingen bild

Trogen läsare

19 maj 2009 21:37

Oj då här ligger man i lä vad gäller avdelningen frågor av typen "rakt på"! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards