Zannaa

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Zanna - 5 maj 2009 20:14

Ja det var den tisdags kvällen det eller dagen får man säga..Tar ett glas vin och väntar på att GI lasangen ska bli klar;) Hoppas att den blir god..Beach 2009;) Det blev ingen träning idag...Övningskörde istället..Mitt tålamod vill inte riktigt vara med..Jag vill ju ha ett körkort nu.....

Men men det är bara att hänga i och öva..Men imorgon så måste jag verkligen gå och träna känner mig som en ja jag vet inte..Vad känner jag mig som..En Chocklad boll med grädde på typ;) Men det brukar gå över med lite träning...


Jag var på ett möte tillsammans med Abdullah idag..För första gången fick jag se lite av hans inre..Tack för att du litar så pass mycket på mig och låter mig följa din väg..Och Abdullah..Du förtjänar att jag är stolt över dig! Jag älskar dig! Alla begår vi misstag i livet. Så länge man har viljan att ändra sig så förtjänar man respekt.! Och har man viljan så kommer man också att klara vad det än är man vill ta sig igenom...

 Ge aldrig upp!


Det krävs otroligt mycket för en människa att blotta hela sin själ, får man den tilltron så måste man ta vara på det och vårda det ömt. Jag tror inte att många människor vågar att visa sitt inre..Ens innersta tankar och känslor är det sällan någon som får vara med och dela.


Dagens fråga, har du någon gång blottat hela din själ?


Min fråga får mig att undra om jag någon gång har gjort det..Måste nog fundera på det men jag tror att jag nästan kan säga nej. Jag är för rädd för att göra det...Jag vet inte riktigt varför..Kanske är det för att jag inte vill att någon ska tycka synd om mig vad vet jag. Oj det blev djupt....


Nu är det bara en uppgift kvar på datakunskapen och sen är det provet som gäller..Hoppas på att det kommer att gå bra...


Nej min avänner..

Ha en kanon kväll..


Z


Av Zanna - 5 maj 2009 05:46

Usch är som vanligt otroligt trött vid den här tiden..Undrar lite varför man överhuvudtaget måste gå upp idag..Känner inte alls för det, och om jag ska vara ärlig just nu har jag ingen vidare lust att jobba heller för den delen..Men men det är jag nog inte ensam om..Så det är väl bara att häva i sin en kanna kaffe och forstätta till jobbet för att dricka ännu mer kaffe och hoppas på dagen går fort;)


Oh jag var så arg igår när jag skulle lägga mig..Här har jag kämpat med den här förbannade power point presentationen..Ursäkta att jag svär..Och sen när jag väl ska skicka den..Ja då är den för stor för att skicka över via mail,,Ohhhhhh så nu måste jag väl lägga över den på en skiva för att sen kanlla upp med den till komvux..Har jag tid med det kanske?? Morrrr....


MMMM rykten i alla ära..Men visst är det kanske så..Att ett rykte består av en människas lilla åsikt som folk har förstorat otroligt mycket... Jag tycker det är rätt spännande hur en tjej och en kille kan ha suttit och pratat med varandra, någon ser det och sen går det från mun till mun, och till slut ja då har man nog haft sex sju gånger om och är på väg att skaffa barn..Eller ja you name it. Nej rykten är något som går fet bort i min värld. Är det något som ni undrar över så är ni mer än välkommna att komma fram och fråga mig och jag ska mer än gärna svara på eran fråga.


För att svara på en fråga (weii jag tycker om att få frågor här på bloggen).. Sommelier.. Jag ska bara plugga en fristående kurs till att börja med. Jag har alltid haft en liten hemlig dröm om att utbilda mig til sommelier för att sen jobba med det ett tag..Men som så mycket annat så har jag lagt det åt sidan..Men jag tänkte att jag skulle börja med en liten kurs först för att se hur det känns och om jag klarar av det;)


Min trogne läsare Välkommen tillbaka..Har undrat vad du har tagit vägen..Mmm vad ska man säga, jag är en dålig människa som ljuger så där i telefonen;) Men idag hade jag faktiskt tänkt att snöra på mig träningsskorna, men vi får väll se;)


Nej mina vänner dags att börja dagen.

Ha en kanon dag!


Z


Skickar med en låt som i alla lägen kan göra mig glad;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards