Zannaa

Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Det regnar kan man säga;)

Av Zanna - 9 juli 2009 18:15

Det regnar och regnar himmlen är grå, men inom mig där är känslan blå;) Gissa låt??


Ja nyss hemkommen från jobbet..Usch vilken dag får man väll lov att säga antar jag...Jag har nog varit blöt hela dagen tror jag.. Usch jag tycker inte om regn, men vem gör det...

Ni vet den där känslan, när det känns som ens hela värld bara snurrar.Hur kommer det sig att det finns människor som kan få ens värld att snurra bara genom att kanske bara skriva ett litet sms? Funderar på vad det är som just den här personen gör för att få ens värld att bara vända sig..Det är konstigt hur vissa männniskor egentligen kan påverka en;) Kanske är det bra att man har just sådana människor runt omkring än som gör att i de värsta stunderna kan man ändå le...:)

Jag är tacksam för att jag har sådana människor runt omkring mig.. Man behöver egentligen aldrig göra något speciellt..Utan bara finnas där...

Det får mig att tänka på att det är inte det stora som gör det utan bara det lilla..Många människor önskar sig världen..Jag önskar mig att få vara lycklig..Vilket jag också är.. Men det behövs inte så mycket för att få mig lycklig...Jag är lycklig för att jag har vänner som bryr sig om mig tillexempel..Hur det än är , på vilket humör jag än är så finns de där..Det är en av sakerna som gör mig lycklig...

Jag tror att en av de bästa sakerna som man kan göra i livet är att ta vara på de erfarenheterna som man bara får genom andra..Jag är så tacksam för att jag har gått igenom det jag har gjort i livet, träffat de människorna som jag har träffat...Just för att de har delat med sig av sina erfarnheter och jag har kunnat lära mig av dem...

Jag tror inte på att vara egoistisk, man måste kunna finnas för andra, glädjas med andra..Så fort man blir ego det är då man förlorar...Man drar nit lotten liksom...


Till Mia; Jag hoppas att det blir ett lyckat grill party och att vädergudarna är med dig;) Och nej jag har inte gått ifrån min tjänst men sakta men säkert återgår jag till min gammla tjänst..Och när jag kommer tillbaka från semestern så kommer jag att till 100 procent vara tillbaka på min gamla tjänst...


Hmm ja som jag har jag lite delade känslor för att gå tillbaka...Men det finns de som gör det värt att kämpa;) Tack för att ni finns..


Med det mina vänner säger jag

Chao!

Z



Vid närmare efter tanke lägger jag upp lite bilder som kan bidra till sommarkänslan;)

 
 
Ingen bild

Mia

10 juli 2009 18:35

Hej... Fina bilder!!! Det verkar faktiskt som om väder gudarna är på min sida trots allt!!! Hoppas att ni får fint (torrt) väder där uppe ni oxå! Har du några planer för helgen? Sköt om dig...
Sköt om dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards