Zannaa

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Zanna - 20 oktober 2010 13:08

Jahopp då var onsdagen här, och det vankas snö hotar de med..Brrrr;) Usch jag vill inte ha snö..Jag vill faktiskt att det ska vara sommar 365 dagar om året men det verkar inte som att väder gudarna vill det;) Så jag anatar att det man får bita ihop under den här jävla vintern..


Ser fram emot helgen, lite vin med trevligt sällskap på fredag och sen är det danbandskampen på lördag och Blacka jack ska spela Yeiiiii;)


Känner ni den mest förvirrande tjejen i hela världen just nu..Zanna heter hon;) Imåndags när jag skulle iväg till jobbet så var min tjänste telefon bara helt borta. Jag vände upp och ner på hela lägeneheten och lyckades lokalisera den idag.. Den låg i en låda i baren på Borgen;) Man kan ju bara konstatera att även min telefon vill vara innanför baren;) Så imorgon ska jag upp och hämta den..Kanske tar mig en bugg medans jag är där...;)



Dagens fråga mina vänner: Kan det vara kärlek vid andra ögonkastet?


The one and only


Z




Av Zanna - 20 oktober 2010 09:07

Den som inte kan hata kan inte heller älska.

Stämmer detta??

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards