Zannaa

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Zanna - 27 oktober 2010 10:19

Hej hopp i medaljongen;)

Är hemma och är ledig idag, och tar hand om min lilla voffi...Han kastrerades igår..Så då är jag hemma och tar hand om honom och hans tratt;) Han har en jätte stor tratt på huvudet och är inte direkt jätte glad åt det..Men om några dagar blir han av med den så då kommer han att vara en glad voffi igen...


Imorgon ska jag upp och hälsa på lill pinglan en sväng..Vi ska till syon..Hmm jag kan inte ens komma ihåg när jag var hos syon sist, det måste ha varit någon gång under gymnasiet...Usch känner mig gammal...


Har hört att 27 år är den bästa åldern men jag vet inte ja..Då är det ju bara tre år tills man är 30...Funderar på att ställa till med en jätte fest då..Kanske ska anlita ett band och bara ha en tok fest.Mmm börjar kanske genast att se fram emot att fylla 30;)


Bugg är det imorgon,hoppas att jag hinner hem så jag kan gå en sväng. sen är det jobb på fredag som vanligt, kvällen spenderar jag på Borgen, Drifters står på scenen. Lördag är det bosnisk fest och sen är det ny vecka igen.Jag är hemma nästa vecka också sen ska jag upp till Sundsvall en vecka för att ha lite biljett utbildning. Det ska bli kul faktiskt..Att ha biljett utbildning är alltid kul, ingen dag som är sig lik..Och sen är det så mycket spänning och enrgi ifrån deltagarna...


Hittade lite bilder som jag tänkte skicka med;)

  Lille voffis med tratten..

           

Borgen gänget på dansbandskampen.


Dagens fråga: Drömmen som du hoppas blir sann, blir den det??


Japp bilden som jag är med på vad ska man säga;)


Med det mina vänner


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards