Zannaa

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Zanna - 31 oktober 2010 03:02

Nyss hemkommen från Borgen, Bosnisk fest..Det var helt okej att jobba idag trots att jag inte var alldeles för pepp innan gick dit..Men det drog igång efter elva och sen höll det full fart ända tills slutet.


Många gånger så blir man förvånad över människors beteende på ett nagativ sätt..Jag måste nog säga att jag blev förvånad både på ett negativt sätt och ett positivt sätt ikväll.

Den positiva förvåningen  var en människa som verkliigen visade sitt rätta jag för en vilt främmande människa. Han talade om varför han hade tagit det beslut som han faktiskt gjorde och det gjorde mig varm i hjärtat..


Sen blir jag leden över att vissa människor inte bara kan tala om för mig vad som är fel utan bara snäsa av mig.. Sådant gör mig bara ledsen..Prata med mig istället så jag förstår..


Mmm imorgon är det söndag, det ska bli skönt jag ska bara ta en lång promenad med voffi och njuta av att ha en helt ledig dag.. Det ska bli nice..

Vecka består av massa med jobb och förberedelse inför utbildningen i Sundsvall..förhoppningsvis lite bugg och träning också..

Funderar på att gå till Borgen privat på fredag.....Kanske det skulle vara kul;) men det skulle kännas väldigt konstigt att inte jobba..;)


Vad är attraktiv??


Ciao


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards