Zannaa

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

En helt vanlig torsdag...

Av Zanna - 17 februari 2011 16:55

Ja jag får ta och be om ursäkt för mina otroligt fantasifulla rubriker..Jag kommer inte på något att skriva;) Men jag kanske måste bli bättre på det så att det är någon som hoppar in på bloggen..Sitter och är irreterad över att jag inte är född datahackar...Det var nämligen så att jag tog massa med bilder med min nya iphone 4 för att jag skulle kunna lägga upp dem här..Men sedan när jag försöker göra det från mobilen till bloggen så fungerar inte det..Jag blir tjurig minsann...

Idag har jag varit på jobbet i Linköping, det var kul för att jag hade en hel del att göra för att jag inte har varit där på ett par dagar..Imrogon blir det protokoll skrivning is Stockholm, sen är det två klient möten i Norrköping, sen ska voffi hämtas och sen blir det vin kväll...Roffis kommer över;) Sänder mina tankar till en speciell vän som har det jobbigt nu. Du finns i mina tankar och du vet vart jag finns!


Ohhhhh jag fick brev från min Magdis minsann..Satt som ett barn på julafton precis som vanligt och läste brevet flera gånger och skratta så att jag grät..Saknar dig Magdis...


Ja som sagt det är mycket som händer just nu..Förösker att köra på sten hårt med mitt nya sunda liv..Jag har varit utan en väldigt stark vana sen den 10 Januari vilket jag är sjukt stolt över, jag kör på med gi maten tyvärr brister det ibland när det blir lite för mycket att göra;) Jag ska faktiskt på en träff för ett nytt bar jobb nästa vecka vilket ska bli sjukt kul...Jag jobbar ju som bartender på Borgen, världens bästa Borgen men jag vill jobba lite mer..Och då hittade jag ett ställe som sökte folk..Jag hoppas bara att jag kommer att platsa det var ju ett tag sedan man stod i nattklubbs bar! Återigen så kommer lite av det dåliga självföroendet fram men det är svårt när man måste bevisa för någon annan att man är bra.. Det var längesen som jag gjorde ett prov jobb så jag hoppas att ni håller tummarna för mig..


Dagens fråga: Har du en mörk hemlighet?


Jag funderar över vad somegentligen deffineras som en mörk hemlighet, måste det vara så att en hemlighet är mörk.. Hmm jag tror att alla hemligheter har samma färg och det är en hemlighet för att man av någon anledning valt att hålla den för sig själv..Men vad vet jag..;)



Med det mina vännner..


Ciao

Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards