Zannaa

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Zanna - 5 oktober 2011 06:14

God morgon där ute....


Tidigt är det och en lång dag har jag framför mig men det händer en del roliga saker idag..Jag ska ut och köra lite ikväll det känns bra..Måste ju börja ta tag i körningen igen nu..Det är ju snart dags att sättas på prov igen..Jag hoppas verkligen för mitt självförtroendes skull att det går bättre denna gång..


Usch det har varit en jobbig period nu ett tag men jag hoppas att jag ska kunna vända det från och med nu;) Det finns mycket att jobba på, och jag ska ta en sak i taget...


Schemat denna vecka..( I fall att ni letar efter mig;)


Torsdag: Skola+ Jobb på Harrys

Fredag: Jobb på kontoret+ Dans till Elisas på Borgen

Lördag: Plugg + Jobb på mharrys.

Söndag: Plugg


Nej dags att göra sig iordning...


Ps


Hört i baren:

- Om den här drinken är lika god som den ser ut så lovar jag dig att du blir gravid på första försöket!

 

  

 

Ha en bra dag mina vänner!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards