Zannaa

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Zanna - 12 oktober 2011 16:51

Usch vad det här inte är en bra vecka..Eller månad eller ja jag vet inte..Är inne i sådan sjuk svacka att jag inte riktigt vet vart jag ska börja.. Jag som trodde att jag var på benen igen och allt bara skulle gå bra nu men just nu känns det inte så..

Jag har ingen motivation till att göra något och det känns bara som allt jag blir så fel..Jag vill säga en sak men så blir det någon helt annan..Sen sitter man här och funderar på vad som egentligen hände..Vad menade personen??

Oh jag undrar varför allt inte bara kan bli bra och jag kan få slå upp ögonen och känna att jag njuter av livet...

Kanske är det någon som tänker att det är dags för mig att rycka upp mig och att det kan ju inte vara så svårt att bara leva livet..?! Jag måste säga att jag tycker det är jätte svårt..Jag försöker verkligen ta tag i mig själv..Men varför vill inte hela jag följa med..Hmm ja det kan göra vem som helst bitter...


Om jag ska prata om något roligt som händer så ska jag utöka min pippis familj på lördag..Då kommer det en liten pippis kille som behöver lite nytt sällskap..Vi får se vad mina två säger när det kommer in en ny kille efter så lång tid...


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards