Zannaa

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Zanna - 9 oktober 2011 16:30

Ibland är det svårt att hänga med i allt som händer i livet..Man försöker leva varje dag på det absolut bästa sättet men det är inte alltid så lätt..Och ibland är det faktiskt väldigt lätt;)

Man hör varje dag om alla hemska saker som händer runt omkring än och det är väldigt lätt att man ibland tar livet för givet. Man kanske inte alltid ska göra det..För man vet aldrig vad som händer..I stället för att ta livet för givet så kanske man ska börja leva det här och nu... Kanske är det så att många redan gör det..Men ska jag gå in i mig själv så lever jag nog inte varje dag som jag skulle vilja göra. Jag har så mycket att vara lycklig och tacksam över..Jag har mina underbara vänner, min familj, världens bästa toffi och jag har jobb...Ibland glömmer jag bort att vara tacksam över det jag har..Och väldigt ofta glömmöer jag bort att tala om för alla dem som betyder något för mig hur mycket de faktiskt gör det..Så det är något jag faktiskt ska bli bättre på..


Vill ni veta något roligt..Idag på jobbet fick jag frågan om jag skulle kunna tänka mig att fortsätta jobba där ett tag till om det skulle bli aktuellt..Chefen sa också att de var nöjda med mig och att jag verkade hungrig..Oh jag blev så glad!!


Med det mina vänner


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards