Zannaa

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Zanna - 20 november 2011 17:19

Oj vad skönt att det är söndag måste jag säga..Börjar att bli för gammal för att jobba natt känner jag;) Men jag tror nog att jag ska orka ett tag till, hoppas jag;)

Har precis satt mig till rätta i soffan, tänt lite ljus och tagit ett glas rött...Helt underbart..Det är inte så ofta som jag får chansen att göra just sådana saker så jag tänkte ta till vara på denna stund..Och sen ska jag nog göra helstekt fläskfile, jag har aldrig gjort det förut så det kan ju bli spännande..

Imorgon så ska jag till skolan och hoppas att kunna göra lite skolarbete efter det..har även ett klient möte som står på schemat...Och sen rullar veckan på som vanligt med jobb...


Igår jobbade jag på Harrys, det var mycket folk i rörelse och det var ett bra tempo i baren vilket alltid är roligt... Träffade också en gamnmal vän som jag gick i skolan med som jag inte har sett på hundra år..Det var så kul att se han...Och även en liten Lillis träffade jag på, kul att se dig gumman;) Nästa helg så jobbar jag både fredag och lördag, så planerar ni utgång nästa helg så är det Harrys ni ska besöka;)


Oh jag vet inte om jag har berättat det men nu finns utbildningen som jag så länge väntat på att söka att faktiskt söka till hösten 2012...Så nu ska jag kolla upp mina betyg så att jag faktiskt ät berhörig att söka till universitet..ser fram emot det..kanske är det så att drömmar kan gå i uppfyllelse i alla fall...


Oh jag hatar verkligen att skicka meddelande och sen inte få något svar.. Jag tycker att det är så frustrerande..Jag kan förstå att alla inte är som jag och svarar direkt men hur länge ska man behöva vänta?? Oh det är så jobbigt....


Nej nu har jag babblat färdigt..Ha en skön kväll allihopa...


Ciao


Z




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards