Zannaa

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Zanna - 24 november 2011 19:10

Har varit ledig idag, det har varit så skönt... Jag tog cyckeln upp till ÖB och shoppade lite..Det skiljer ju rätt bra i pris på regöringsprodukter måste jag säga..Fyndade en massa bra grejor... Sen har jag bakat och lagat matlådor...Och fixat ihop en liten adventsljusstake..Den blev helt okej..Men det är ju märkligt att det aldrig blir som man har tänkt sig, men men jag får vara nöjd med den ändå...


Nu sitter jag här och känner mig skapligt nöjd med mig själv och njuter av ett glas vin... Bäst att passa på när man kan..Imorgon är det ju fredag och dags att jobba igen..Först kontoret på dagen och sen blir det Harrys på kvällen...Börjar 20 så kom dit och ta en fredags öl;)


Det är jobbigt när man hör flera olika historier om en och samma historia, usch jag vet inte vad jag ska tro..Jag vet vad hjärtat säger men man måste ju också titta på den faktan som finns..Att man egentligen inte vill tro på historien gör ju att man tänker till en extra gång. Man vill helt enkelt inte att det ska vara så..Vi som har kämpat så och sen ska det visa sig att det har varit förgäves...Jag känner att jag msåte ha egen fakta innan jag kan agera i det här men jag vet inte riktigt hur jag ska få fram det.,


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards