Zannaa

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Zanna - 10 juni 2011 13:13

Äntligen hemma efter att ha suttit och skrivit prov mellan klockan 9-12...Känner mig grymt duktig måste jag säga.. Det var länge sen som jag skrev prov det var ju nästan så att man hade glömt bort hur man gjorde..Svårt att säga hur det gick men det kändes helt okej. Jag kunde inte ha gjort mer i alla fall...Det var frågor som var mer utformade som case så det var inte riktigt som jag hade trott. Kul att när man kommer upptäcker att man fortfarande inte har lämnat in allt man ska. Har fortfrande en inlämingsuppgift kvar i ett av ämnena. Så istället för att bara njuta av dagen får jag ge mig på ytterligare en uppgift..Det känns..hmmm..SÅDÄR! Men men det är bara att köra på.. När jag har hämnat toffi efter fyra, då ska jag i alla fall ta mig en väl förtjänt vila och sova några timmar..Ikväll ska jag jobba på Harrys..Just nu så känns det inte så jätte lockande men det kommer att bli kul när jag väl är där;) Jag trivs verkligen bra att jobba där i baren;)


Det slog mig just att mitt nästa prov som jag kommer att göra är teori provet;) Yeii..Om allt går som det ska kommer jag att kunna köra bil i september..Det känns helt overkligt..;) Men men först ska det övningsköras och allt det där..På måndag börjar teori pluggandet..

Men nu den sista inlämningsuppgiften...


Vi syns kanske på Harrys ikväll..


Se ya


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards