Zannaa

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Zanna - 12 juni 2011 12:22

Oh vad det är skönt att det är söndag..Har gjort ett par arbetstimmar denna vecka så det känns skönt att ha en dag att vila upp sig på hemma..Dock så finns det ju alltid massa med saker att göra här hemma..Så jag tänkte ägna de närmsta timmarna åt att fixa lite här hemma innanm det är dags för en promenad med toffi...


Jobbade på Harrys igår, shit vad det var mycket att göra, i vissa lägen så kände man sig otillräcklig..Men vi alla gjorde vårat bästa för att det skulle gå så snabbt som möjligt;) Mycket bra gäng att jobba med, stormtrivs..


Oh jag skulle vilja ha mitt betyg i kurserna idag minsann, men det är bara att vänta..

Nästa vecka så drar jag igång med teori pluggandet för nu ska det minsann tas ett körkort så det så;)

Under nästa vecka så har jag en del att göra, Ingen ide att stressa upp sig bara att ta en dag i taget. På söndag så är det krogbrännboll...Det ska kul att vara med i år det var ett par år sen som jag var med så jag ser fram emot det..Jag ska ta med mig kameran så att jag kan skicka med några bilder här på bloggen...


Tills vi hörs igen.


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards