Zannaa

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Zanna - 6 november 2012 01:29

Ensamhet är något av det värsta man kan känna, men jag tror att man gör sig själv ensam…Eller så är man ensam… Jag försöker att leva och göra det jag vill. Men jag känner mig aldrig är hel.. Alla säger till mig at jag måste tro på mig själv, men jag vet i fan det kommer jag aldrig göra.

Jag försöker alltid göra det bästa för alla men det händer ju aldrig..Det blir aldrig som jag vill att det ska bli…

Om jag hade fått bestämma hade aldrig min bror blivit utan pappa, de hade funnits där för varandra i all evighet..Nu kommer ni börja fundera över det…


Min dröm är att det inte ska finnas någon narkotika… Och om det är de sista jag gör så kommer jag slåss för det….

Min pappas födelsedag kommer snart…Och jag vet inte hur jag kommer klara det..

Hur kommer det sig att när någons förälder som tar livet av sig så blir det en ” snackis”…Hallå…. Vad är det som händer? Ring eller gör någonting och fråga istället..


Den 14 November  är min pappas födelsedag och jag vill fira den på mitt vis..Tillsammans med min bror och vi ska minnas och fira våran far…


Pappa om du läser det här jag älskar dig över allt annat och det gör ali också…Han kommer aldrig att kunna sluta sörja dig..Inte för att jag heller kommer kunna göra det…


Vi undrar varför du inte lämna något brev?


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards