Zannaa

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Zanna - 7 november 2012 17:03

Shit vad det börjar att bli kallt, det enda man gör är att fryser tycker jag...Men men vi har ju julafton att se fram emot...:) Jag har en lång önskelista om det är så att tomten råkar fråga mig...

Det händer en del nu...massa positiva saker egentligen det enda problemet är att man ska se det positiva också  Men det är det jag jobbar på...Och det kommer att bli bra...

Jag fick förlängt på jobbet fram tills den sista december och det känns jätte bra..Speciellt att man slipper ora sig i slutet på denna månad...

Sen börjar en ny kurs i skolan och det ska bli jätte spännande..

Och det närmar sig ordningsvaktsutbildningen... Jag ser verkligen fran emot den och hoppas att jag kommer att lära mig massa men det är jag helt övertygad om..Men jag måste säga att jag är lite nervös också men det ska man väl vara :)

Sen hoppas jag bara att det är någon som vill anställa mig:)


Oh snart kommer min nya mobil, som jag har längtat..Då kommer jag ju kunna börja blogga på mobilen också...


Ciao




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards