Zannaa

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Zanna - 21 november 2012 21:53

Man skriver och skriver...men det är aldrig någon som kommenterar något ... Why?

Av Zanna - 21 november 2012 19:31

Idag har jag kokat julskinka minsann;) känner att jag drar ihop till mycket vuxen poäng;)

Av Zanna - 21 november 2012 00:45

Hej pappa!

Jag vet inte hur jag ska prata med dig förutom här..

Det var ju din födelsedag nu den 14 November, vi var ute och kastade satsumas i strömmen åt dig...Kommer du ihåg?? det är tid för dem nu...

Det första jag tänkte på när  jag vaknade den 14:e var att jag skulle ringa dig...Till jag kom på att jag kunde inte det...

Jag älskar dig pappa och jag saknar dig.Det finns så mycket jag skulle vilja berätta..

Men jag tänker berätta en sak oom när vi var och begravde dig, som för övrigt var den värsta dagen i mitt och alis liv... Vi var där och alla dina syskon... Och din mamma och  pappa..

Mamma var med oss och hon var så vacker...

Mamma är en underbar mamma för oss nu..Och hon saknar dig..

Pappa något som jag har tänkt på min dröm var alltid att du skulle föra mig till altaret när jag skulle gifta mig...Att du skulle se mig där i min bröllops klänning och börja gråta...Och nu kommer du inte göra det... Och jag vet inte hur jag ska klara av det...

Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards