Zannaa

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Zanna - 1 december 2010 20:24

Konstaterar att ombordare och förare på SJ är bäst!


Nu är jag äntligen på väg hem efter en lång dag..Tåget jag skulle åka med hem var tyvärr inställt så jag fick ta nästa vilket egentligen inte gör så mycket men jag var lite orolig att jag inte skulle ta mig hem. Men nu rullar allt på så bra som det bara kan;)


Passar på att mysa mig lite med vin, lasse stefanz och lite dator...;)


Imorgon bär det av till Hallsberg och lite senare på dagen så blir det Borgen...


Jag trodde aldrig att jag skulle skriva en blogg som jag gjorde igår, där jag ger en del av mitt hjärta ut till alla som vill läsa det...Men det kändes helt rätt att göra det. Och jag står för vad jag skrev och jag står för att det finns ett problem..Men problemet ska lösas..Jag har idag tagit ett steg i rätt riktining för att min bror ska kunna vara den han är förtjänt av..Det är ett steg i rätt riktining i alla fall..Jag hoppas att jag har gjort rätt....


Jag får ibland höra att jag är stark, hmm jag vet inte är jag det? Jag måste nog villigt erkänna att jag inte känner mig så stark alltid. Men det jag kan är att bita ihop och vara stark i de lägen som det behövs...


Jag har betsämt mig för att 2011 ska bli ett bra år...;)


Dagens fråga..Hur är man när man är en stark människa??


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards