Zannaa

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Zanna - 26 december 2010 15:26

Ja god fortsättning allihopa...;) Jag hoppas att alla har haft en helt underbart julfirande med nära och kära och att tomten har kommit med massa fina paket..Känns lite sorligt att julen börjar att lida mot sitt slut även detta år..Julen är den vackraste högtiden vi har men kanske också för många även den svåraste. Sänder mina tankar till dem som har det svårt...

Nu står vi snart inför ett år och allt som kommer med nyårsafton, det är fina klänningar, god mat och mycket firande. Jag ser fram emot att få starta ett nytt år oxh lägga det här året bakom mig. Jag ser fram emot att få starta ett alldeles nytt år med ett nytt liv..Hmm om jag lyckas ja det får vi se;) Jag har mina nyårslöften och för första gången på många år så hoppas jag att jag ska kunna hålla dem;) Jag tror nästan att det viktigaste är att man att man börjar med ett i taget och klarar av det först innan man börjar på nästa..Kanske just det här med att ta en sak i taget inte riktgigt är min grej, vill gärna att allt ska hända på en och samma gång.


Hade en väldigt trevlig kväll igår på jobbet, mina speciella gäster gjorde min kväll;)


Dagens fråga: Varför kallas det egentligen kvart i tre ragg?


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards