Zannaa

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Zanna - 5 december 2010 03:23


Har försökt i massa med dagar att försöka lägga in låtar till inläggen men det har inte fungerat men kanske att det gör det den här gången det vet man ju inte..;) Jag hoppas och håller tummarna..;)


Har nyss kommit hem från det sissta julbordet på Borgen för den här veckan ska tilläggas..;) Känns skönt var lite sliten idag och inte på det rätta humöret tyvärr..Vilket säkert återspeglas i hur man jobbar och hur man beter sig helt enklet. Men det är väl kanske bara att kosntatera att man inte kan ligga på topp varje dag..Imorgon är en ledig dag minsann..Den enda den här veckan ska bli sjukt skönt faktiskt..Men på den lediga dagen har man ju alltid massa andra saker man måste göra.. Men jag ska faktiskt ta mig tid till att åka på löfstad slott julmarknad det ska bli riktigt mysigt..Man känner alltid lite extra julstämming när man gör sådana saker..


Veckan som kommer finns det mycket att ta tag i och mycket som ska göras, något som ska bli roligt är att det är julbord med jobbet på tisdag.. inte för att jag är så jätte sugen på att äta julmat, men det kommer att vara väldigt trevligt sällskap...


Frågar mig vad det är med folk och fester efter att ha jobbat de här tre dagarna,,Går allt ut på att man ska vara så full som möjligt?? Fast man kanske inte ska vara så snabb att döma folk man är säkert likadan själv när man är ute på personal fest;) Lovar dock att jag ska hålla mig i skinnet på tisdag eftersom jag ska vara duktig tjej och jobba på onsdag;)


På söndag är det ju bugg avslutning också, vi fåt väl se hur pass upplagd man är efter två dagars julbords arbete;)


Dagens fråga: Om man väljer att inte svara på en fråga betyder det alltid något negativt??


Natti


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards