Zannaa

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Zanna - 10 november 2010 18:34

Att inse sina egna begränsningar och faktiskt be om hjälp är något för mig som faktiskt är värt all respekt..Man är rädd för att misslyckas man ser ingen utväg än att faktiskt göra det man ska göra och ta sitt misslyckande hellre än att be om hjälp..Och sen kan man må dåligt för att man misslyckades..Nej, ibland är det faktiskt bättre att be om hjälp..Så att man kan känna sig hel och lycklig efter att man har klarat sin utmaning…


Jag ler när jag tänker på mina deltagare som sitter nere i hotellets lobby varje kväll och pluggar och hjälper varandra..Vilken kämpaglöd man blir stolt över att få lära känna sådana människor…Deras engagemang på minner mig varje gång om varför jag älskar att vara lärare.


Snart är den här veckan i Sundsval till ända..Bara två nätter kvar..Det ska bli skönt att komma hem faktiskt. Det är kul att komma iväg men det är ändå alltid bäst hemma..


Jag ser fram emot helgen, jag ska vara hel ledigt vilket känns som jätte lyxigt. Det brukar ju faktiskt inte hända så ofta i mitt liv att jag är ledig en hel helg..Men jag tror att jag har kommit fram till ett beslut..Att efter årsskiftet ska jag ta det lite lugnare med extra jobbandet..Sen har vi ju inte sett än om det blir så men jag ska kämpa;)


Dagens fråga: Ska man alltid lita på sin magkänsla??


Med det mina vänner ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards