Zannaa

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Zanna - 12 november 2010 14:46

Äntligen på väg hem..Sitter på tåget och önskar att jag vore hemma redan, men men man kan inte få allt här i livet..Landar inte i Norpan försen vid halv åtta så det är ett tag kvar kan man säga;) Tror jag ska sova en liten stund så att man är utvilad när man kommer hem..

Har inte bestämt mig för om jag ska ta mig upp till Borgen eller inte...Känns som om det skulle vara väldigt skönt att bara krypa upp i soffan;) Men det som talar för det är ju att det är Black Jack som står på scenen och jag är ju rätt sugen på att dansa;) Känner mig helt uppspelt när jag tänker på det;)

Tänkte att jag skulle försöka hämta ut klänningarna som jag har beställt direkt när jag kommer hem..Hoppas att jag kan ha dem bara. Det är ju det som är det svåra när man beställer över internet man vet inte riktigt hur storlekarna är...Men men jag hoppas io alla fall;) Kan jag det så får jag nog dra mig upp till Borgen ändå..Klänningen måste ju få visa upp sig lite;)


Lämnar Sundsvall med blandade känslor..Gruppen har varit helt fantastisk..Önskar kanske att jag hade fått hålla lite mer i utbildningen än vad jag har gjort, kanske att utfallet hade blivit lite annorlunda då..Men men min tid kommer väl den också...Även om det är bra när man är två lärare måste jag nog ändå erkänna att i vissa fall tycker jag nog bättre om att vara ensam. Man får styra lite mer själv då och liksom göra på sitt eget sätt..Medans vissa gånger är det skönt att vara två då man kan förlita sig på den andra lite mer..Det beror självklart också på vem man är med...Funderar mycket på om jag är bra lärare eller inte..Jag kämpar för att utveckla mig hela tiden och att bli bättre. Men det är så svårt att bedöma själv hur man är..Min skräck är kursutvärderingar, får man en dålig kursutvärdering så tar jag det väldigt personligt och  blir ledsen.Jag vill se det som en chans att kunna utvecklas. För det är ju så man ska se det. Om man tar till sig kritiken och jobbar på att förbättra det som någon tycker att man är dålig på så kan man ju bara bli bättre man kan ju inte bli sämre eller??


Dagens fråga: Vad betyder fjärilarna i magen??


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards