Zannaa

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Zanna - 11 november 2010 21:29

Imorgon får jag åka hem minsann yeii;) Det känns skönt att det är torsdag och man vet att imorgon så får man åka hem...Yeii..

Jag hoppas att alla har haft en jätte bra kurs och att de har lärt sig mycket.,..


Jag vet i alla fall att jag jätte gärna kommer att komma tillbaka till Sundsvall så fort jag får chansen att ha en utbildning igen...Vi pratade om det idag, vilken sammanhållning...Det finns någon som har gjort en stor prestation denna vecka..Har kämpat hårt..Jag vill säga när du än behöver bli påmind om att du är bäst tveka inte att ring till mig för att jag vet att du är bäst...Och jag tvekar inte att tala om det för dig..Du ska tro på dig själv...


Jahopp hem emot en hel ledig helg..Det känns så skönt.. Att veta att man inte behöver jobba mer försen på måndag..;) Yeii..Funderar på om jag ska satsa på att plugga eller inte...Känns som om jag inte riktigt vet vem jag är eller vad jag vill..Samtidigt som jag vet att jag älskar att vara där jag är just nu...


Dagrns fråga: Om hjärtat säger ja. och hjärnan nej vad gör man då??


CIao


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards