Zannaa

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Zanna - 30 november 2010 19:47

Ibland blir jag bara så trött, arg, besviken, ledsen...Eller så känns det bara som att jag håller på att gå sönder...Vad ska man göra? vad ska man säga?? Vad ska man känna??

Hur många timmar av energi, känslor, omtanke? Hur mycket pengar??


Varför kan bara inte du, just du förstå att allt jag försöker att göra är för att jag vill hjälpa dig..Hjälpa dig att  bli av med ditt helvete?

Hjälpa dig att kunna leva ditt liv som du faktiskt förtjänar..Om du bara skulle vara du...


Jag känner mig helt förkrssad över att du har krosst mitt hjärta, men vad gör jag? Jag ger dig mitt namn, och vad gör du? Spottar på mig..Är jag värd det??


Det finns bara en människa som kommer att ta åt sig av det jag just skrivit, men känner jag att dig rätt så kommer aldrig att läsa det här..Utan du kommer bara spotta på det än en gång som du gör med allt annat..


Är det så det ska vara...?


Jag kommer att vägra ge upp dig, jag kommer aldrig att sluta kämpa för att få tillbaka dig. Men ibland så blir även jag trött, ledsen, förkrossad, sårad..Jag hittar inga ord snart för vad jag ska kunna säga till dig så att du skulle kunna förstå...


Jag har alltid trott att du skulle kunna se på mig när jag var i botten, men det kanske du inte gör eller bara skiter du i det?? Eller hur funkar det....?


Ibland så känns det om om du bara vill lura mig för att jag är lätt lurad....Så på så sätt kommer du alltid att göra samma sak....



Jag kommer alltid att älska dig över allt annat och du kommer alltid att vara den enda för mig..Men hur länge är det tänkt att jag ska orka...


Den här bloggen är tillägnad, den som jag altid har älskar mest, den som alltid har betytt mest, sen som alltid har varit min bästa vän.,....


Min bror

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards