Zannaa

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Zanna - 27 november 2010 18:47

      

Av Zanna - 27 november 2010 16:32

Så har man en helt ledig lördag, känns faktiskt helt underbart..Trots att jag inte har något planerat..Känns också lite konstigt, hmm ska jag vara hemma en hel lördag....??;) Jag hade funderingar på att gå en sväng på dansbandskampen men jag vet inte..Då måste jag gå själv och det kanske inte är lika kul..Det är ju en sak att gå ensam på Borgen, där känner man ju ändå alla som jobbar och en del av gästerna;)


Detta är min första blogg på min nya dator, min jätte fina dator minsann.. Kommer just att tänka på att det var verkligen jätte längesen jag skrev blogg..Önskar att jag hade den tiden att skriva blogg varje dag..sen ska man ju ha något att skriva om också..Jobbade på Borgen igår men jag lyckades inte snappa upp några kommentarer som är värda att skriva här...;) Det var sista dansen innan julborden drar igång, men nästa dans på Borgen för er som undrar är den 26/12, så kom och dansa av er all julmat;)


Har haft en lång vecka med mycket jobb..Utbildning för nya tågvärdar i Linköping, trevlig grupp verkligen. Återigen skulle kunna tänka mig att jobba med detta på heltid..

Det får mig att tänka att man alltid tänker på vad man skulle vilja göra men att man sällan gör det..Utan man gör ett litet tyst konstaterande för sig själv och sen tar man aldrig tag idet..Fattar inte varför det är så..Nej nu måste vi börja att ta tag i saker...Nästa gång någon av oss tänker att det här vill jag göra så ska vi göra det..OKej??:)


Funderar också lite på hur man veta vad människor vill..Man säger en sak men gör än annan..Man beter sig på ett sätt men säger en annan sak..


Hur ska man kunna förstå vad någon vill /menar/tycker om man inte både pratar och agerar på samma sätt..Det får bli dagens fråga....


Hur vet man vad en människa vill ?


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards