Zannaa

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Zanna - 29 november 2010 22:13

Äntligen är jag på plats i Malmö, det tog sin lilla tid men nu är jag här i alla fall..Imorgon och på onsdag så ska jag hjälpa till lite på en biljett utbildning här nere för att sen åka hem på onsdag..


Måste nog faktiskt villigt erkänna att jag känner mig lite lätt stressad just nu.Känner att jag inte riktigt hinner med allt som händer..Men har bestämt mig för att jag ska klara det ändå...Det måste fan gå..;) Men jag kan nog kanske få återkomma med resultatet senare i veckan när jag vet närmare om jag redde ut det eller inte..Det som det är brist på just nu är tid...Brukar alltid säga att det skulle finnas 48 timmar på dygnet, men frågan är nog vad gäller mig själv om det inte är så att även om det skulle finnas 48 timmar så skulle jag nog fylla dem med;)


Tanken slår mig att man ofta tänker att man har det så jobbigt själv om man stöter på problem i livet..Ibland tror jag att i alla fall jag har väldigt lätt för att tycka synd om mig själv, om jag har det jobbigt just då..Det känns som om världen håller på att gå under och att alla är emot än..Men man kanske stanna upp då och tänka till lite..Det är inte så att jag är den enda människan som mår dåligt...Det finns fler och de har nog förmodligen värre bekymmer än vad du har..Ibland är man värd att tycka synd om sig själv och har rätt att må dåligt, men ibland kanske är det så att man ska ge sig fan på att lösa bekymmret..Eller vad vet jag det var bara lite tankar...


Hittade något idag som faktiskt fick míg att tro på mig själv och kanske göra slag i saken..Vad det är kan jag inte berätta just nu men kanske återkommer om det blir aktuellt..


Dagens fråga: Känner du alltid dig själv bäst??


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards